Генеральний план

Генеральний план проекту
«Рідні стежини від батьківської хатини»
     Відомості про себе
Ім’я, по-батькові та прізвище
 Данильченко Олена, Скупа Катерина, Мельник Вова, Падух  Богдан, Падух Михайло, Абартель Богдан
Назва навчального закладу
Преображенська загальноосвітня школа І-ІІІ ст
Місто, село, район, область
Вул. Степова, 27Б, село Преображенська ЗОШ І-ІІІ ст, Томаківський район, Дніпропетровська область, Україна
Відомості про проект
Дати проведення проекту
С 15 травня по 25 червня
Керівник проекту
Залюбовський Микола Васильович-вчитель інформатики, фізичної культури
Консультанти
Щербань Петро Миколайович-вчитель історії, Бубир Віталій Олександрович-вчитель географії
Мациборка Любов Яківна-вчитель зарубіжної літератури
Місце проведення проекту
Преображенська ЗОШ І-ІІІ ст, шкільне учнівське товариство «Чайка»
Старт проекту
ž  У великих містах можна прогулятися по вулицях за допомогою гугл-карт. Щоб не відставати від міст, нашою командою було вирішено удосконалити раніше створений 3D-тур по селу попередньою профільною групою.
Назва
Рідними стежинами від батьківської хатини
Стислий опис
Відобразити територію Преображенки 2017 року на зD тур
Предмет, навчальна тема
Позакласна робота з історії, інформатикаробота з графікою.
Клас (вікова категорія)
10 клас
Приблизний час реалізації проекту
1-2 тижні—підготовчий  етап;
2-3 тиждень—діяльнісний  етап;
3-4 тиждень ─ етап-систематизації і обробки матеріалу
4-5  тижні—узагальнюючий етап.
Освітні засади (актуальність питання)
Відобразити місцевість села Преображенки станом на 2017 рік
Державні освітні стандарти
Мета і завдання профільного навчання інформатики
Метою курсу є формування в учнів теоретичної бази знань з основ інформатики, умінь і навичок ефективного використання сучасних комп'ютерно-інформаційних технологій у своїй діяльності, що має забезпечити формування у випускників школи основ інформаційної культури та інформатично-комунікативної компетентності. 
Завданнями курсу є:
·        формування в учнів бази знань, умінь і навичок, необхідних для кваліфікованого та ефективного використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-пізнавальній діяльності та повсякденному житті;
·        розвиток в учнів уміння самостійно опановувати та раціонально використовувати програмні засоби різного призначення, цілеспрямовано шукати й систематизувати інформацію, використовувати електронні засоби обміну даними;
·        формування в учнів уміння застосовувати інформаційно-комунікаційні технології з метою ефективного розв’язання різноманітних завдань щодо отримання, обробки, збереження, подання інформації, які пов’язані з майбутньою професійною діяльністю в умовах інформаційного суспільства.
Навчальні програми
Інформатика, Історія України, Захист Вітчизни, географія, біологія.
Навчальні цілі та очікувані результати вивчення проекту
  • Викликати інтерес до вивчення  історії рідного краю наступним поколінням.
  • Залишити згадку в історії села часів 2017 року, та надати можливість віртуально побувати у рідних краях з любої точки світу.
·          Закріпити навички роботи з компютерною технікою і програмним забезпеченням. •      
·         Сприяти відродженню української культури, історії електронної бібліотеки школи
Кінцевий продукт – 3В тур по селу Преображенка 2017 року.
  • Передати тур по селу у сільську бібліотеку .
  • Розмістити проект на сайті школи.
  • Приєднати блоги «Рідними стежинами від батьківської хатини» до сайту села, створеного профільною групою 2014 року.
  • Надати електронну адресу  тур «Рідними стежинами від батьківської хатини» у районну бібліотеку та музей.
  • Прикріпити тур по селу до сайту сільської громади .
  • Поповнити  електронну бібліотеку  школи.
·         Познайомити з туром по селу соціальні мережі .
       Закріпити навички використання ІКТ.
·               Прививати любов до історичної спадщини Батьківщини
Основні запитання
Ключове запитання
Рідними стежками від батьківської хати
Тематичні запитання
Тур по селі Преображенка
Змістові запитання
Розподіл туру по вулицях села Преображенки
План оцінювання та графік оцінювання
На початку проекту
Впродовж роботи над проектом
Наприкінці роботи над проектом
Провести тестування на знання географії Преображенки серед учнів середньї ланки школи
Тест-W
Поповнення матеріалу
Таблиця Exel
Оціночні форми
Excel таблиця оцінювання
Стислий опис оцінювання
Учні проводять початкове тестування. 
Обраховують результати опитування
Самооцінювання після збору матеріалу
Самооцінювання після проведення проекту
Самооціюнювання після захисту проекту
Оцінювання керівником проекту
Навчальні предмет(и): відмітити предмети, з якими пов’язаний навчальний проект

 Українська мова і література
 Зарубіжна література
 Музика, образотворче мистецтво
 Інформатика

 Людина і суспільство/Основи філософії
 Я і Україна/Довкілля/ Природознавство
 Іноземна мова
 Фізична культура, ОБЖ, ДПЮ
 Біологія
 Географія
 Хімія
 Історія України
 Трудове навчання
 Інше:      
 Інше:      
 інше:      
Класи: відмітити класи, яких стосується навчальний проект
 1–4
 5-7
 Інше:      
 Інше:      
 8-9
 10-11
 Інше:      
 Інше:      
Хід роботи
Попередні знання та навички
Презентація, текстовий редактор,операції з блоками тексту, Інтернет, графічний редактор, уміння спілкуватися з аудиторією, уміння довести інформацію в зрозумілій формі; навички переконання.
Діяльність учнів та вчителя
1.            Обговорення шляхів реалізації проектів
2.            Складання чорнового варіанту робочого плану
3.            Поділ класу на мікрогрупи. Розподіл  обов’язків в групах.
4.            Тестування виконавцями проекту учнів 6-8 класів
5.            Накопичення матеріалу
6.            Вивчення інструкції, як працювати з накопиченим матеріалом
7.            Систематизація матеріалу
8.            Оформлення наочного пакету проекту (презентація, публікація, стінна газета, веб-сайт, блог, виступ на загальношкільній лінійці)
9.            Самоаналіз
10.          Усунення недоліків в проекті, внесення змін
11.          Підготовка додаткових засобів для захисту проекту (схеми, карти, опитувальники, копії листів, копії малюнків і  ін..)
12.          Тренування захисту проекту
13.          Сам захист
14.           Архівація матеріалів для бібліотеки та у методичну скарбничку методичного кабінету школи
15.          Розміщення інформації на сайті школи
 Етапи роботи
 І етап-підготовчий
спочатку учні  дивляться  вчительську  POWER Point  презентацію. Починають « мозкову  атаку» пошуку можливих варіантів  для  дослідження. Поділяються на  малі  групи  та організовують  розподіл  завдань  для  виконавців. Складають  план  та генеральний план проекту.
ІІ етап -Діяльнісний  етап
 Пошук  матеріалів  в  Інтернеті, дослідження  матеріалів бібліотек, друкованих  публікацій, періодичної  преси. Добирають  ілюстрації  відповідно  змісту.  Проводять  соціологічне  опитування  учнів  школи, беруть інтерв‘ю  в  батьків  та  педагогів . Аналізують  результати  опитування, будують  діаграму в  середовищі Exel. Під керівництвом  керівника проекту  вчаться  роблять  презентації. Створюють  презентацію  в  режимі  Power Point.
   Учні  планують  створення  публікацій у  вигляді  інформаційного  бюлетеня. Знаходять інформацію із  мультимедійної  енциклопедії. Навчаються  створювати  публікацію  у  програмі Publisher. Набувають  навичок у  створенні  кросвордів в  середовищі Exel. Роздрукована  публікація  поміщається  на  інформаційному  стенді  за  два тижні  до  закінчення  проекту.
   Учні  вчаться  та  створюють  веб-сторінки, на  яких  розміщують  інформацію  про  свій проект.
ІІІ етап-систематизації і обробки матеріалу
Сортування, систематизація
Учні  планують  створюють  публікацій у  вигляді  інформаційного  бюлетеня у  програмі Publisher. Набувають  навичок у  створенні  кросвордів в  середовищі Exel. Роздрукована  публікація  поміщається  на  інформаційному  стенді  за  тиждень  до  закінчення  проекту.
IV етап-Узагальнюючий  етап
Учні   презентують кінцевий  результат  проекту всьому  колективу школи.
Учні  створюють  веб-сторінки, на  яких  розміщують  інформацію  про  свій проект.
Матеріали та ресурси
Технічне забезпечення (відмітьте необхідне)  
 Фотоапарат

 Принтер

 Цифровий фотоапарат


 Засоби для зв’язку з Інтернетом

Тринога
Водяний рівень


 Проектор

 Сканер

 Екран мультимедіа
 Комп’ютер(и)
 Обладнання для проведення відеоконференцій
 Інше:       
 Інше:       
 Інше:       
 Інше:       
Програмне забезпечення (відмітити необхідні програми):
 Бази даних
 Табличний процесор
 Видавничі системи
 Програми для підтримки роботи з електронною поштою
 Енциклопедія
 Програми опрацювання зображень
 Веб-браузер для перегляду веб-сайтів
 Програми для створення мультимедійних презентацій
 Програми для створення веб-сайтів
 Текстовий редактор
 Програми для створення публікацій
 Архіватори
 Інше:     
        
Додаткові матеріали
Обладнання та канцтовари
 Папір А4, олівці прості, маркери, скотч
Інтернетресурси
 Провайдер УКРТЕЛЕКОМ, Wiki, сайт школи http://zoch-preobr.dnepredu.com/
Інші ресурси


Комментариев нет:

Отправить комментарий