Генеральний план проекту
«Рідні стежини від батьківської хатини»
Відомості про себе
|
|||||||||||||||||||||||||
Ім’я, по-батькові та прізвище
|
Данильченко Олена, Скупа Катерина, Мельник Вова, Падух Богдан, Падух Михайло, Абартель Богдан
|
||||||||||||||||||||||||
Назва навчального закладу
|
Преображенська загальноосвітня школа І-ІІІ ст
|
||||||||||||||||||||||||
Місто, село, район, область
|
Вул. Степова, 27Б, село Преображенська ЗОШ І-ІІІ
ст, Томаківський район, Дніпропетровська область, Україна
|
||||||||||||||||||||||||
Відомості про проект
|
|||||||||||||||||||||||||
Дати проведення проекту
|
С 15 травня по 25 червня
|
||||||||||||||||||||||||
Керівник проекту
|
Залюбовський Микола Васильович-вчитель
інформатики, фізичної культури
|
||||||||||||||||||||||||
Консультанти
|
Щербань Петро Миколайович-вчитель історії, Бубир
Віталій Олександрович-вчитель географії
Мациборка Любов Яківна-вчитель зарубіжної
літератури
|
||||||||||||||||||||||||
Місце проведення проекту
|
Преображенська ЗОШ І-ІІІ ст, шкільне учнівське
товариство «Чайка»
|
||||||||||||||||||||||||
Старт проекту
У великих містах
можна прогулятися по вулицях за допомогою гугл-карт. Щоб не відставати від
міст, нашою командою було вирішено удосконалити раніше створений 3D-тур по селу
попередньою профільною групою.
|
|||||||||||||||||||||||||
Назва
|
|||||||||||||||||||||||||
Рідними стежинами від батьківської хатини
|
|||||||||||||||||||||||||
Стислий опис
|
|||||||||||||||||||||||||
Відобразити територію Преображенки 2017 року на з—D тур
|
|||||||||||||||||||||||||
Предмет, навчальна тема
|
|||||||||||||||||||||||||
Позакласна робота з історії, інформатика—робота з графікою.
|
|||||||||||||||||||||||||
Клас (вікова категорія)
|
|||||||||||||||||||||||||
10 клас
|
|||||||||||||||||||||||||
Приблизний час реалізації проекту
|
|||||||||||||||||||||||||
1-2 тижні—підготовчий етап;
2-3 тиждень—діяльнісний етап;
3-4 тиждень ─ етап-систематизації
і обробки матеріалу
4-5 тижні—узагальнюючий етап.
|
|||||||||||||||||||||||||
Освітні засади (актуальність питання)
Відобразити місцевість села Преображенки станом
на 2017 рік
|
|||||||||||||||||||||||||
Державні освітні стандарти
|
|||||||||||||||||||||||||
Мета і завдання профільного навчання інформатики
Метою курсу є
формування в учнів теоретичної бази знань з основ інформатики, умінь і
навичок ефективного використання сучасних комп'ютерно-інформаційних
технологій у своїй діяльності, що має забезпечити формування у випускників
школи основ інформаційної культури та інформатично-комунікативної
компетентності.
Завданнями
курсу є:
· формування в учнів
бази знань, умінь і навичок, необхідних для кваліфікованого та ефективного
використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-пізнавальній
діяльності та повсякденному житті;
· розвиток в учнів
уміння самостійно опановувати та раціонально використовувати програмні засоби
різного призначення, цілеспрямовано шукати й систематизувати інформацію,
використовувати електронні засоби обміну даними;
· формування в учнів
уміння застосовувати інформаційно-комунікаційні технології з метою
ефективного розв’язання різноманітних завдань щодо отримання, обробки,
збереження, подання інформації, які пов’язані з майбутньою професійною діяльністю
в умовах інформаційного суспільства.
|
|||||||||||||||||||||||||
Навчальні програми
|
|||||||||||||||||||||||||
Інформатика, Історія України, Захист Вітчизни,
географія, біологія.
|
|||||||||||||||||||||||||
Навчальні цілі та очікувані результати вивчення проекту
|
|||||||||||||||||||||||||
·
Закріпити
навички роботи з комп’ютерною технікою і
програмним забезпеченням. •
·
Сприяти відродженню української культури, історії
електронної бібліотеки школи
Кінцевий продукт – 3В тур по
селу Преображенка 2017 року.
·
Познайомити
з туром по селу соціальні мережі .
•
Закріпити навички використання ІКТ.
·
• Прививати любов до історичної спадщини
Батьківщини
|
|||||||||||||||||||||||||
Основні запитання
|
|||||||||||||||||||||||||
Ключове запитання
|
Рідними стежками від батьківської хати
|
||||||||||||||||||||||||
Тематичні запитання
|
|||||||||||||||||||||||||
Змістові запитання
|
Розподіл туру по вулицях села Преображенки
|
||||||||||||||||||||||||
План оцінювання та графік оцінювання
|
|||||||||||||||||||||||||
На початку проекту
|
Впродовж роботи над проектом
|
Наприкінці роботи над проектом
|
|||||||||||||||||||||||
Провести тестування на знання географії
Преображенки серед учнів середньї ланки школи
|
Тест-W
|
Поповнення матеріалу
|
Таблиця Exel
|
Оціночні форми
|
Excel таблиця оцінювання
|
||||||||||||||||||||
Стислий опис оцінювання
|
|||||||||||||||||||||||||
Учні проводять початкове тестування.
Обраховують результати опитування
Самооцінювання після збору матеріалу
Самооцінювання після проведення проекту
Самооціюнювання після захисту проекту
Оцінювання керівником проекту
|
|||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||
Хід роботи
|
|||||||||||||||||||||||||
Попередні знання та навички
|
|||||||||||||||||||||||||
Презентація, текстовий редактор,операції з
блоками тексту, Інтернет, графічний редактор, уміння спілкуватися з
аудиторією, уміння довести інформацію в зрозумілій формі; навички
переконання.
|
|||||||||||||||||||||||||
Діяльність учнів та вчителя
|
|||||||||||||||||||||||||
1.
Обговорення
шляхів реалізації проектів
2.
Складання
чорнового варіанту робочого плану
3.
Поділ класу на
мікрогрупи. Розподіл обов’язків в групах.
4.
Тестування
виконавцями проекту учнів 6-8 класів
5.
Накопичення
матеріалу
6.
Вивчення
інструкції, як працювати з накопиченим матеріалом
7.
Систематизація
матеріалу
8.
Оформлення
наочного пакету проекту (презентація, публікація, стінна газета, веб-сайт,
блог, виступ на загальношкільній лінійці)
9.
Самоаналіз
10.
Усунення
недоліків в проекті, внесення змін
11.
Підготовка
додаткових засобів для захисту проекту (схеми, карти, опитувальники, копії
листів, копії малюнків і ін..)
12.
Тренування
захисту проекту
14.
Архівація
матеріалів для бібліотеки та у методичну скарбничку методичного кабінету
школи
15.
Розміщення
інформації на сайті школи
|
|||||||||||||||||||||||||
Етапи роботи
|
|||||||||||||||||||||||||
І етап-підготовчий
|
спочатку учні дивляться
вчительську POWER Point презентацію. Починають « мозкову
атаку» пошуку можливих варіантів для дослідження. Поділяються
на малі групи та організовують розподіл
завдань для виконавців. Складають план та генеральний
план проекту.
|
||||||||||||||||||||||||
ІІ етап -Діяльнісний етап
|
Пошук матеріалів в Інтернеті,
дослідження матеріалів бібліотек, друкованих публікацій,
періодичної преси. Добирають ілюстрації відповідно
змісту. Проводять соціологічне опитування учнів
школи, беруть інтерв‘ю в батьків та педагогів . Аналізують
результати опитування, будують діаграму в середовищі Exel.
Під керівництвом керівника проекту вчаться роблять
презентації. Створюють презентацію в режимі Power
Point.
Учні планують створення публікацій у вигляді
інформаційного бюлетеня. Знаходять інформацію із
мультимедійної енциклопедії. Навчаються створювати
публікацію у програмі Publisher. Набувають навичок у
створенні кросвордів в середовищі Exel. Роздрукована
публікація поміщається на інформаційному стенді
за два тижні до закінчення проекту.
Учні вчаться та
створюють веб-сторінки, на яких розміщують
інформацію про свій проект.
|
||||||||||||||||||||||||
ІІІ етап-систематизації і обробки матеріалу
|
Сортування, систематизація
Учні
планують створюють публікацій у вигляді
інформаційного бюлетеня у програмі Publisher. Набувають
навичок у створенні кросвордів в середовищі Exel.
Роздрукована публікація поміщається на
інформаційному стенді за тиждень до закінчення
проекту.
|
||||||||||||||||||||||||
IV етап-Узагальнюючий етап
|
Учні презентують
кінцевий результат проекту всьому колективу школи.
Учні створюють
веб-сторінки, на яких розміщують інформацію про
свій проект.
|
||||||||||||||||||||||||
Матеріали та ресурси
|
|||||||||||||||||||||||||
Технічне забезпечення (відмітьте необхідне)
|
|||||||||||||||||||||||||
Додаткові матеріали
|
|||||||||||||||||||||||||
Обладнання та канцтовари
|
Папір А4, олівці прості, маркери, скотч
|
||||||||||||||||||||||||
Інтернетресурси
|
|||||||||||||||||||||||||
Інші ресурси
|
|||||||||||||||||||||||||
Комментариев нет:
Отправить комментарий