Супровід захисту проекту


Захист проекту «Рідні стежини від батьківської хатини»

Добрий[Н1]  день шановні присутні вчителі, учні, гості.
Сьогодні ми захищаємо проект профільної групи з інформатики який має назву «Рідні стежини від батьківської хатини».
Консультанти проекту:
 Залюбовський[Н2]  Микола Васильович, вчитель інформатики .
Мациборка[Н3]  Любов Яківна, вчитель світової літератури.
Бубир[Н4]  Віталій Олександрович, вчитель географії.
      На відміну[Н5]  від міст, мало сіл, які покриті 3D-туром. Охоплено лише частина сіл Західної України, оскільки там більше приїздить туристів.
       Не винятком[Н6]  стала і наша сільська рада. Це нам придало бодрячка, і було вирішено виправити цей недолік.
      Цю[Н7]  роботу розпочав інший творчий колектив профільної групи попередніх випускників.
      Чому[Н8]  безпосередньо ця робота?
      На уроках[Н9]  інформатики ми вивчали розділ «графіка»  де  найбільше сподобалися уроки по створенню 3D[Н10] - турів. Як зразок нам було продемонстровано, вчителем інформатики Залюбовським М.В.,
       тур[Н11]  по селу, як зазначалося раніше виготовлений профільною групою 2016 року . 
Проаналізувавши[Н12]  попередню роботу, на наш погляд було виявлено ряд недоліків, які позначалися на якості самої роботи. А саме:
      Було мало створено панорам в середині кварталу самої вулиці. І виходило так що за два клику мишкою, ми опинялися з центра села на наступному перехресті. Тобто, було пропущено багато помешкань односельчан.
      І друге[Н13] : якість обробки панорам деяких бажала кращого. Багато панорам не стикувалися, що було замітно.
      НуПриблизно[Н14]  так, як не зійшовся в росіян Керченський міст.
      Отримавши[Н15]  певний багаж знань, було вирішено удосконалити проект. Адже наше село ні чуть не гірше за місто.
Яку мету ми переслідували?
      Викликати[Н16]  інтерес до вивчення  історії рідного краю наступним поколінням.
      Залишити[Н17]  згадку про село часів 2017 року.
       Ну[Н18] , звичайно, і про нас самих,
      Надати[Н19]  можливість віртуально побувати у рідних краях тим, хто народився, виріс та проживав в ньому з любої країни світу, за умови наявності інтернету.
      Ну[Н20]  звичайно, закріпити навички роботи з компютерною технікою і програмним забезпеченням
Щоб[Н21]  мати уяву що таке  3Dтур, роз’яснитьПадух Михайло.
3D[Н22] тур це панорамне знімання об’єкту, що дає можливість оглянути його на всі 360 градусів. Алгоритм створення його нелегкий.
Для[Н23]  того щоб його створити слід зробити не менше 1214 фотознімків з однієї точки. Для цього використовується фотоапарат, бажано зі спеціальним об’єктивом, спеціальний штатив. Зйомка відбувається навколо Нодальної точки об’єктиву (ще називають її фокусною точкою).
Об’єкт[Н24]  знімають з таким розрахунком, що кожна наступна фотографія перекривала попередню приблизно на 1\3.
Місцевість[Н25]  знімають зазвичай в один –два рівні,
а[Н26]  приміщення в 3, а то і в 4 яруси.
Потім[Н27]  ці фотографії обробляються спеціальною програмою, щоб була однакова яскравість, контрастність, відредаговані світлі і темні тона.
Оброблені[Н28]  фотографії склеюються в в один файл, який і називається панорама.
Створені[Н29]  панорами обтягуються на циліндр за допомогою іншої програми, де ми отримуємо флеш файл, що дає змогу візуально бачити сфотографовану точку або на 360 градусів, або на 180  градусів. В залежності від поставленої мети.
Набір декількох панорам, які зв’язуються між собою, і створює 3Dтур. На словах просто, а на діліце кропітка, нудна робота, яка потребує усидчивості, терплячості, витривалості і базового вміння.
Ось[Н30]  що про нього говорять професіонали
…………………..
Так[Н31] , наш тур далеко не гугловський, але згадку для наступних поколінь ми зробили самими примітивними засобами, які в нас тільки були.
Для професійного створення турів потрібне професійне обладнання та професійні програми, які коштують немалі кошти.

Завданням проекту було:
      Перефотографувати[Н32]  вулиці Центральна, Щаслива та Степова.
      Удосконалити роботу в програмах по створенню 3D-турів.
      Поповнити електронну бібліотеку школи, громади.
      Вже[Н33]  поповнено районний краєзнавчий музей та районну бібліотеку наочними матеріалами про Преображенку, якою була  вона у 2017 році.
      Поповнити[Н34]  колекцію проектних робіт на сайті школи
      Ну звичайно прийняти участь у  проектній роботі .
Що включала підготовка до початку проекту ?
      Ми[Н35]  розподілися на групи. Кожна група мала своє конкретне завдання і об’єкт зйомок.
      Проклали маршрути по території села
      Створили графік виконання проекту, в якому відображали хід наших дій.
      Ми вивчаємо, знайомимося, намагаємося пізнати про щось і десь. А про своє навіть не згадуємо. Тому Заради[Н36]  інтересу розробили опитувальник, з якого ми дізналися про загальні знання учнями школи про свій рідний край. Основний напрямгеографія села.

Результати[Н37]  тестування опрацьовувалися в табличному процесорові EXEL.
З результатами опитування, вас познайомить Падух Богдан.

На екрані видно які було поставлено питання.
Письмове[Н38]  опитування

(Аналіз)
Фотографували в основному в обід. На фотографування у нас було виділено 4 дні.
Який обсяг виконано.
Аналіз[Н40]  таблиці.
\\\\\\\\\\\\\\\\\
З документів, які ми готували, це традиційно плани, їх два:
Додаткові[Н43]  документи:
Що ми будемо фотографувати, де ми будемо фотографувати, раціональність маршруту фотографування, хто де фотографує . Погоджен з керівниками С\Г виробництв об’єкти с\г призначення та отримано дозволи.
Також оримано дозвіл попередньої групи на проведення змін у їх розпочатий проект. (Авторське право).

Самооцінка.

Першу бригаду від Драгун Валентини Миколаївни до Ісламова Миколи фотографували Скупа[Н44]  К. Данильченко Л.
      Бригада[Н45]  №3 – Падух Б, Падух М, Абартель[Н46]  Б.
      Зелений[Н47]  Гай – Данильченко О.
      Центр[Н48]  – Калашник А. Мельник В.

З завданням справилися , проект перед вами.
 Як[Н49]  користуватися туром? Запускаєте посилання на виконання у архіві проектних робіт, і натискаючи на червоні маркери, ви будете переміщатися від однієї точки стояння до іншої, таким чином, здійснюватимете переміщення по вулицях села.
Кінцевий[Н50]  результат проекту:
      Передати тур по селу у сільську бібліотеку
      Розміщено[Н51]  проект на сайті школи
      Приєднано[Н52]  блоги « Рідні стежини» до сайту села
      Надати[Н53]  електронну адресу  тур «Тур по селу» у районну бібліотеку та музей  
Достати фото раймузею
      Прикріпити[Н54]  тур по селу до сайту сільської громади . Надано посилання на нашу роботу
      Створити[Н55]  і поповнити  електронну бібліотеку  школи
      Познайомити[Н56]  з туром по селу соціальні мережі
Під[Н57]  час роботи користувалися допомогою:
      Керівників установ: ними було надано дозволи на фотографування в середині с\г об'єктів інфраструктури села
      Залюбовський МВ та Любченко Андрій Володимирович (Зелений Гай) - надання транспортних послуг
      Статистичні дані – сільська рада
      Карти Гугл
Матеріальне[Н58]  забезпечення:
Для роботи з проектом використовували офісні програми
Програми для обробки фото та 3-Д турів.

Приємного всім перегляду.
Дякуємо за увагу!











Н58-це нумерація слайдів

Комментариев нет:

Отправить комментарий